Klanten aan het woord
TU Delft
Saskia Pardaans heeft een spontane en transparante manier van trainen, waarmee zij bij de afdeling Library DMA in iedereen het beste naar boven heeft gebracht. Ze is direct, alert en objectief en dit gecombineerd met haar enthousiasme en optimisme zorgt voor een verfrissende samenwerking. Ze heeft er zin in en zorgt ervoor dat iedereen zin heeft om mee te doen.
Esther Maes, Manager
Transport en Logistiek Nederland
Bij Transport en Logistiek Nederland staan onze leden centraal. Een belangrijke schakel in het dienstverleningsproces is onze afdeling Info waar de medewerkers eerstelijns advies verstrekken. Wij hebben gekozen voor een incompany training ”Klantgericht werken” van OSP Opleidingen omdat, naast de inhoud van de training, de persoonlijke touch ons bijzonder aansprak.
Ingrid Warnaar, Manager Personeel & Organisatie
UWV
Saskia Pardaans van OSP Opleidingen heeft ons op een uitstekende wijze ondersteund in een traject waarin professionalisering van onze dienstverlening centraal heeft gestaan. In een korte tijd heeft OSP ons getraind op terreinen als “gesprekstechnieken” en “presentatie”. Resultaat: een meer zelfverzekerd en pro-actief team van Informatieprofessionals!
Paul Baak, Hoofd Informatiecentrum
Nedtrain
Effectieve communicatie blijft voor technici een worsteling. OSP Opleidingen is deze uitdaging met ons aangegaan. In drie dagen heeft OSP ons ingewijd in de do’s en dont’s van de communicatie. Soms inspirerend, soms confronterend, maar altijd met ontzettend veel enthousiasme. Een verrijking voor de afdeling, voor onze stakeholders een wereld van verschil!
Jack Weener, Manager Projects
Multi Instruments Analytical
De trainingen van OSP Opleidingen zijn praktisch en to the point. Het was prettig om af en toe in een spiegel te mogen kijken. Hierdoor zijn we gekomen tot nieuwe inzichten die ons helpen in te spelen op een veranderende markt.
Michel de Ruiter, Sales Manager